Politica retur
Conform Ordonantei de Urgenta Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative, inainte de expirarea perioadei de retragere, Consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile calendaristice incepand de la ziua in care intra in posesia fizica a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator.
Astfel, conform legislatiei in vigoare, perioada de returnare a unui produs sau renuntare la un serviciu expira in termen de 14 zile calendaristice de la:
Prin contract la distanta se intelege contractul de furnizare de produse sau servicii incheiat intre un comerciant si un consumator, in cadrul unui sistem de vanzare organizat de catre comerciant, care utilizeaza in mod exclusiv, inainte si la incheierea acestui contract, una sau mai multe tehnici de comunicare la distanta.
Dreptul de retur in 14 zile calendaristice se adreseaza doar clientilor care au achizitionat produse online de pe site-ul https://www.himalaya.ro
Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat. Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, sa nu aiba semne vizibile de folosinta sau intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou (ambalaj deschis, accesorii lipsa, produs deteriorate, lipsa etichetei).
In cazul returului de neconformitate, produsele trebuie sa fie returnate intr-o stare corespunzatoare pentru manipulare - spalate si/sau curatate, fara urme de noroi/praf sau mirosuri neplacute.
Pentru a returna produse te rugam sa urmezi pasii de mai jos:
Nu sunt acceptate coletele care nu indeplinesc conditiile din politica de retur, si anume:
- Coletele care nu au numarul comenzii trecut pe AWB
- Coletele pentru care nu a fost completat formularul de retur
Ce inseamna retur responsabil?
Returneaza produsul pe care nu il mai doresti in aceeasi stare in care a fost livrat. Asta inseamna: probat, dar nepurtat, fara pete, fara urme de uzura sau rupturi, inclusiv cu accesorii sau cutie si pe cat posibil cu eticheta inca atasata.
Vanzatorul va rambursa contravaloarea produsului in maxim 14 (paisprezece) zile calendaristice de la data solutionarii cererii de retur.
Suma va fi returnata dupa cum urmeaza:
Vanzatorul va putea amana rambursarea contravalorii produsului pana la primirea produsului vandut sau pana la primirea unei dovezi conform careia acesta a fost expediat.
Returul unui Card Cadou Himalaya nu este admis si nu poate fi restituita contravaloarea acestuia in numerar sau pe un card de debit/credit.
Daca doriti sa returnati articole care au fost achitate utilizând Carduri Cadou Himalaya, atunci vi se va emite un card cadou electronic cu un sold actualizat, chiar dacă ati platit cu un card cadou fizic. Veti primi noul Card Cadou Himalaya electronic prin e-mail, indiferent daca plasarea returului a fost facuta pe himalaya.ro sau in magazinele Himalaya.
Dacă ati folosit o combinatie de metode de plata, vom efectua rambursarea mai intai pe un card cadou electronic. De exemplu, ati folosit o combinatie intre un card cadou si un card de credit. Suma de restituit va fi adaugată mai intai pe un card cadou. Restul sumei va fi rambursata pe cardul de credit pe care l-ati utilizat la momentul achizitiei.
Se ramburseaza doar valoarea produsului, fara taxe de transport.
Returneaza produsul pe care nu il mai doresti in aceeasi stare in care a fost livrat. Asta inseamna: probat, dar nepurtat, fara pete, fara urme de uzura sau rupturi, inclusiv cu accesorii sau cutie si pe cat posibil cu eticheta inca atasata.
Pentru a returna coletul, contacteaza curierul si expediaza-l la adresa Bulevardul Metalurgiei, nr. 454, Sector 4, Bucuresti, cod postal 041837, nr. telefon: 0735 609 360, nu inainte de a verifica daca este ambalat corespunzator conform conditiilor de retur de pe himalaya.ro.
Din motive ce tin de igiena, lenjeria intima si sosetele nu se vor putea returna.
Nu se vor putea returna nici produse de protectie si ingrijire precum spray-uri, creme, balsamuri, etc.
Toate acestea se pot returna doar in cazurile exceptionale in care la deschiderea coletului, s-au remarcat urme vizibile de uzura si/sau recipienti/flacoane goale/desfacute.
Echipa Himalaya