Aici am postat cele mai frecvente intrebari puse de clienti. Daca nu gasesti raspuns mai jos la intrebarea ta, scrie-ne sau ia legatura cu noi prin alta modalitate.
Intrebari legate de cumparaturi
Am plasat o comanda in cate zile imi ajunge?
• Timpul estimat pentru livrarea comenzilor este de 2 zile lucratoare. O zi pentru pregatire, iar livrarea se face a 2-a zi de la lansarea comenzii. In cazul in care intervine vreo intarziere, aceste termene se pot decala.
De ce mi se spune dupa 1-2 zile ca produsul comandat nu mai este disponibil, cand a fost pe site si l-am comandat?
• Sistemul nostru se actualizeaza din 6 in 6 ore. In cazul in care un produs se vinde, dureaza cateva ore pana dispare de pe site.
• Produsul poate fi intr-o comanda anterioara care nu s-a facturat inca.
• Poate fi eroare de stoc.
Am plasat o comanda si nu primesc nicio veste. De ce?
• Dupa lansarea comenzii primiti un mesaj automat de receptionare a acesteia de catre noi. Luam legatura cu clientii doar daca este cazul. Daca nu te-am contactat, comanda ta este in regula, doar se intarzie din ceva motiv legat de logistica.
• Dupa plasarea comenzii se initiaza transferul produselor din magazine in centrul logistic. Daca produsele se afla intr-un depozit si nu se pot regasi din prima, apoi intervine timpul de transfer, dupa care se expediaza comanda.
Nu am primit e-mail de confirmare a comenzii. Care poate fi cauza?
• Dupa cumparaturi si inregistrare intotdeauna trimitem un e-mail de confirmare. Daca nu primesti un asemenea e-mail, te rugam scrie-ne sau ia legatura cu noi prin alta modalitate.
Pot comanda si in alte tari decat Romania?
• In acest moment prin intermediul magazinului online vindem si expediem doar pe teritoriul Romaniei.
Ce posibilitati de plata am la dispozitie?
Ai posibilitatea sa platesti ramburs in numerar la curierul care iti va livra comanda sau poti plati cu cardul de debit sau de credit prin intermediul platformei de plati electronice Euplatesc. O alta metoda de plata este prin ordin de plata.
Afla mai multe despre metodele de plata.
Am comandat produsele, dar de ce mi se spune ca nu se pot livra?
• Acest lucru se poate intampla in cazul in care din produsul pe care il comanzi mai avem doar o singura unitate.
• Se poate intampla sa fie eroare de stoc.
• Produsul dorit se afla intr-o alta comanda, care nu este inca procesata si are intaietate.
Te rugam sa iei in considerare, ca stocurile noastre se pot modifica de la un moment la altul. Sistemul permite comandarea unui produs aflat in stoc, care se afla in comanda lansata anterior. Lucram incontinuu la imbunatatirea afisarii stocurilor, dar in cazul in care se intampla asa ceva, ne cerem scuze in prealabil!
Nu mi se potrivesc produsele ca marime sau croi, ce e de facut?
In cazul in care ai comandat ceva de la noi si nu ti se potriveste sau nu iti place, iti schimbam produsul sau iti returnam banii. Te rugam sa urmaresti pasii ghidului pentru schimb si retur*.
*Plata transportului de retur este intotdeauna suportata de cumparator!
Am comandat ultimul produs si nu imi este bun, ce e de facut?
Se poate intampla sa comanzi ultima bucata sau pereche dintr-un anumit produs si nu putem sa iti oferim la schimb o marime mai mare sau mai mica. In acest caz, te rugam sa alegi orice alt produs, iti creditam suma respectiva pentru o comanda noua. Comanda de schimb o poti lansa prealabil returnarii produsului. La retunare stornam produsul de care nu ai nevoie si facturam produsul din comanda noua*.
*Plata transportului de retur este intotdeauna suportata de cumparator!