Va multumim ca ati achizitionat produse de la Himalaya. Ati optat pentru calitate si durabilitate de prima clasa.
Produsele Himalaya sunt supuse unor cerinte stricte de calitate. Cu toate acestea, in cazul oricaror defectiuni ale materialelor sau de productie a unui produs achizitionat vom repara sau inlocui articolul in perioada de garantie.
Garantia comerciala si Garantia de conformitate
Perioada de garantie comerciala acordata de magazinul nostru este de 1 luna (30 zile) de la data achizitionarii produselor.
Magazinul nostru se aliniaza termenelor din Legea nr. 449/2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora care se refera la termenele de angajare a lipsei de conformitate a produselor, asa cum este aceasta explicata pe larg in CAPITOLUL II - Conformitatea produselor cu specificatiile cuprinse in contractul de vanzare-cumparare. Perioada de garantie intra in vigoare in momentul achizitiei de catre primul client final. Data relevanta este data de pe factura.
Conformitatea acopera lipsa respectarii descrierii produsului in cadrul raportului de vanzare-cumparare realizat, chiar daca aceasta nu duce la pierderea functionalitatii produsului ci functionalitatea in parametri diferiti de cei prezentati la luarea deciziei de cumparare.
Garantia acopera defectarea timpurie a produselor, in conditiile unei utilizari corespunzatoare cu recomandarile oferite de producator, datorita unor eventuale vicii ascunse, defecte de fabricatie – certificat de garantie.
Garantia produsului este reglementata in Cap. VI – Garantii din aceeasi lege, unde legiuitorul prevede conditiile de validitate pentru acordarea garantiei produsului, cu referire la ”elementele de identificare a produsului, termenul de garantie, durata medie de utilizare, modalitatile de asigurare a garantiei - intretinere, reparare, inlocuire si termenul de realizare a acestora”.
Aceasta garantie exclude daunele cauzate de accidente, utilizarea incorecta, uzura normala, daunele cauzate de incendiu, marginile ascutite (cum ar fi cramponi, pietre, schiuri etc.) si decolorarea culorilor datorita expunerii UV extinse.
Va rugam sa retineti ca vom accepta numai articole curate. Imbracamintea trebuie sa fie proaspat spalata.
Himalaya va lua decizia daca se repara, se inlocuieste sau se restituie pretul de achizitie al unui produs. Pentru a procesa orice cerere de garantie, va rugam sa aduceti produsul curat impreuna cu factura de cumparare la cel mai apropiat magazin Himalaya.
Echipa Himalaya.ro