Acesti Termeni si Conditii se adauga ca o completare a termenilor si conditiilor generale G.D. Escapade S.R.L., activi si disponibili aici : https://www.himalaya.ro/termeni-si-conditii, doar pe durata campaniei promotionale “Giveaway Instagram August 2024” in perioada 21.08.2024, ora 18:00 – 01.09.2024, ora 00:00;
Art. 1 Organizatorul campaniei promotionale
1.1. Campania promotionala “Giveaway Instagram August 2024” este organizata de G.D. Escapade S.R.L. – denumita in continuare Himalaya, persoana juridica romana, cu sediul in Bucuresti, Sect 3, str. Logofatul Tautu, nr.66, cod unic de inregistrare RO68914506, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunal Bucuresti sub nr. J/40/1362/1994, fiind (“Organizatorul”).
1.2. Regulamentul oficial este intocmit si va fi facut public conform legislatiei aplicabile din Romania, urmand a fi disponibil pe site-ul www.himalaya.ro pe toata perioada de desfasurare a Campaniei Promotionale.
1.3. Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica in orice moment oricare din conditiilem stabilite in prezentul Regulament in perioada desfasurarii Campaniei Promotionale, dar nu inainte de a anunta publicul despre aceste modificari.
Art. 2 Denumire. Durata. Locul desfasurarii
2.1. Campania promotionala poarta denumirea “Giveaway Instagram August 2024”.
2.2. In perioada 21.08.2024, ora 18:00 – 01.09.2024, pe platforma sociala Instagram (https://www.instagram.com/magazinul_himalaya/).
Art. 3 Produsele participante la Campania Promotionala
3.1. Obiectul Campaniei Promotionale il reprezinta urmatoarele, (denumit in continuare „Premiul”), in conditiile mentionate in prezentul Regulament:
- 4 buc. Cana Termos Quencher 1.2L, pret per bucata 259,90 lei TVA inclus.
3.2. Produsele Campaniei Promotionale nu poate fi preschimbat in bani.
Art. 4 Modul de desfasurare al Campaniei Promotionale si oferirea Premiului
4.1. Persoanele care doresc sa participe la Campanie trebuie:
- sa se inregistreze/conecteze in aplicatia mobila de socializare Instagram sau pe desktop la www.instagram.com, unde persoanele detin un cont;
- sa intre pe profilul de Instagram, sa dea ”Follow” paginii Himalaya https://www.instagram.com/magazinul_himalaya/ si like postarii
- sa aiba profilul personal public
- sa dea tag @magazinul_himalaya intr-un story in care fac miscare, in natura sau unde doresc ei, alaturi de #Himalayalamiscare
- sa provoace 2 prieteni prin tag in acel story
4.2. La finalul concursului, pe data de 03.09.2024 se va realiza o tragere la sorti prin care se vor extrage 4 castigatori si 4 rezerve. Daca, in termen de 48 de ore lucratoare, un castigator nu va putea fi contactat, ne rezervam dreptul de a contacta rezerva. In cazul in care rezerva nu raspunde in termen de 48 ore, va fi contactata urmatoarea rezerva. Daca rezervele nu vor confirma premiul, acesta va fi reportat.
4.3. Numele castigatorilor vor fi publice, pe pagina de Instagram https://www.instagram.com/magazinul_himalaya in postarea concursului.
4.4. Organizatorul nu isi asuma raspunderea pentru cazurile in care castigatorii nu pot fi contactati pentru acordarea Premiului. In aceasta situatie, Premiul neridicat nu mai este aferent Concursului, ramanand astfel in proprietatea Organizatorului.
4.5. La predarea Premiului se va completa de catre Organizator un proces-verbal de predare primire a Premiului care va cuprinde, pe langa datele de identificare ale castigatorului, Premiul castigat, o declaratie pe proprie raspundere a castigatorului in sensul in care indeplineste conditiile de participare impuse de prezentul Regulament, data predarii Premiului si semnatura acestuia.
4.6. Participantul la Concurs, desemnat castigator in urma tragerii la sorti, care refuza Premiul sau care nu indeplineste conditiile prevazute de prezentul Regulament, pierde automat calitatea de castigator si nu poate intra in posesia Premiului.
4.7. Premiul acordat nu poate fi inlocuit cu alt premiu si nici nu se poate acorda contravaloarea acestuia in bani. In cazul refuzului castigatorului de a beneficia de Premiu (prin refuzul unui castigator insemnand ca respectivul castigator nu doreste sa intre in posesia Premiului), sau in cazul imposibilitatii validarii sale conform prezentului Regulament, acesta va pierde dreptul de atribuire a Premiului.
4.8. Valoarea totala a Premiului oferit in cadrul Giveaway-ului este de 1,039.60 lei, TVA inclus.
Art. 5 Inmanarea premiului.
5.1. Castigatorilor desemnati prin tragere la sorti li se va transmite Premiul prin curier, la adresa Dorita, dupa ce castigatorii au fost confirmati.
Art. 6 Dreptul si conditiile de participare
6.1. Concursul este deschis tuturor persoanelor fizice in varstă de peste 18 ani la data inceperii Concursului, care isi au domiciliul sau resedinta in Romania (denumite in continuare „Participanţi”).
6.2. Poate detine calitatea de „Participant” persoana fizica care indeplineste toate criteriile de participare prezentate in acest Regulament.
6.3. Prin participarea la acest concurs participantii acceptă integral si liber consimtit prevederile acestui Regulament.
6.4. Nu pot participa la Campanie urmatoarele categorii de persoane:
Art. 7 Protectia datelor cu caracter personal
7.1. Participarea la Campania Promotionala implica acceptarea expresa de catre participanti ca datele lor personale sa fie stocate si prelucrate de Organizator in vederea desfasurarii Campaniei Promotionale si pentru potentiale informari ulterioare din partea acestuia.
7.2. Organizatorul nu va transmite datele personale catre terti, cu exceptia entitatilor implicate, dupa caz, in organizarea/desfasurarea Campaniei Promotionale si anume:
7.3. Participantilor la promotie le sunt garantate drepturile prevazute de Regulamentul privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE („Regulamentul General privind Protectia Datelor”) (i.e. dreptul de acces la date, dreptul la rectificarea sau stergerea datelor, dreptul de opozitie, dreptul la restrictionarea prelucrarii, dreptul la portabilitatea datelor, dreptul de a-si retrage consimtamantul cu privire la prelucrarea datelor, dreptul de a se opune prelucrarilor automate si crearii de profiluri, dreptul de a depune plangere) pe baza cererii scrise a participantului, datata si semnata, expediata la sediul Organizatorului din Bucuresti, Sect 3 Str. Logofatul Tautu 66, etaj 2 , sector 3 sau la adresa de posta electronica marketing@himalaya.ro
7.4. In cadrul Campaniei Promotionale, Operatorul va colecta de la participanti urmatoarele categorii de date cu caracter personal:
(i) Nume si prenume;
(ii) Adresa de email;
(iii) Numar de telefon;
(iv) CNP;
Codul numeric personal va fi colectat doar in cazul participantilor declarati castigatori, din perspectiva conformarii cu obligatiile fiscale impuse de legislatia aplicabila doar pentru a putea verifica daca varsta participantilor este conform Regulamentului, la momentul inscrierii in Campaniei Promotionala, precum si pentru declararea nominala conform legislatiei fiscale in cazul in care valoarea premiului depaseste plafonul neimpozabil prevazut de lege.
In acest caz, participantii iau la cunostinta faptul ca impozitul cade in sarcina Organizatorului.
Acest castig este impozabil la beneficiar, aplicandu-se impozit cu retinere la sursa conform prevederilor legale, iar Organizatorul va declara si plati impozitul in numele beneficiarului.
7.5. Datele cu caracter personal ale participantilor la Campania Promotionala vor fi prelucrate in urmatoarele scopuri:
(i) organizarea si desfasurarea Campaniei Promotionale;
(ii) desemnarea si validarea participatilor declarati castigatori;
(iii) atribuirii premiilor si indeplinirii obligatiilor fiscale si financiar-contabile ale Organizatorului.
Art. 8 Litigii
8.1. In cazul unor eventuale dispute aparute intre Organizator si participantii la Campania Promotionala, acestea vor fi mai intai solutionate pe cale amiabila. Daca acest lucru nu este posibil, orice litigiu va fi inaintat spre rezolvare instantelor judecatoresti competente.
Art. 9 Dispozitii finale
9.1. Organizatorul isi rezerva dreptul de a intrerupe Campania Promotionala oricand pe parcursul desfasurarii acesteia, fara a putea fi atrasa in acest caz raspunderea acestuia, cu informarea prealabila a consumatorilor prin mijloace de comunicare corespunzatoare (afisare pe platforma online www.himalaya.ro si prin intermediul paginilor de pe platformele sociale Instagram si Facebook).
9.2. Organizatorul si participantii sunt de acord sa se conformeze si sa respecte prevederile prezentului Regulament.
9.3. Orice contestare avand ca obiect Campania Promotionala poate fi formulata in scris si depusa la adresa situata in Bucuresti, sector 3, Str. Logofatul Tautu 66, etaj 2, sau la urmatoarea adresa de email: marketing@himalaya.ro
9.4. Toate prevederile referitoare la frauda, mentionate pe platforma online www.himalaya.ro sunt pe deplin aplicabile in ceea ce priveste fraudarea promotiei, iar tentativa de frauda va fi adusa la cunostinta organelor abilitate.
9.5. In cazul in care exista situatii de frauda identificate, Organizatorul isi rezerva dreptul de a suspenda conturile astfel create si de a retrage beneficiile aferente promotiilor sau ofertelor in curs, de a anula comenzile fara preaviz, instiintare, alte formalitati sau despagubiri.
9.6. Prezentul Regulament se completeaza cu orice alte prevederi si mentiuni din “Termeni si Conditii” de pe www.himalaya.ro, fiind disponibil in mod gratuit oricarui solicitant pe site-ul himalaya.ro la Sectiunea Regulamente.
Organizator,
GD Escapade S.R.L.
Prin George Stancioiu, CEO